We proosten op Do en haar veertig jaar op Warmonderhof. De afgelopen jaren heeft Do in verschillende hoedanigheden op Warmonderhof gewerkt. Na een heel werkzaam leven tussen en met de studenten, is het tijd om elders te gaan wonen. Do stopt dan ook met haar werk als woonbegeleider op Warmonderhof. Echtgenoot Léon blijft nog betrokken bij Stichting Warmonderhof.  Ze neemt graag in stijl afscheid van haar geliefde (oud)studenten en (oud)collega’s wanneer de ‘vijf in de klok is’ op donderdag 16 januari. Iedereen die graag met haar dit feest wil vieren is bij deze uitgenodigd. In verband met de grote aantallen mensen die de afgelopen jaren betrokken waren bij Warmonderhof, is het onmogelijk om persoonlijke uitnodigingen te versturen. Beschouw dit bericht als zodanig.

Kan je niet komen, maar vind je het leuk om toch iets van je te laten horen? Stuur een kaartje: Léon Veltman en Do Veltman-Zevenbergen, Herfst 12, 8251 NP Dronten.

Datum: donderdag 16 januari

Programma: 17.00 u receptie + speech Bart Willems en optreden Warmonderhof koor