De Agenda was een jaarlijkse uitgave voor biodynamisch werken op het land en in de tuin. De agenda voor 2021 is de 11e editie en tevens de laatste uitgave.

De Agenda is verkrijgbaar bij drukkerij Springeruit in Schoorl en bij andere verkooppunten en niet meer bij Stichting de Zonnetuin. Zie hieronder voor verkoopadressen en verdere bestelinformatie. Het is de laatste agenda die Stichting de Zonnetuin uitgeeft. In het voorwoord van de agenda 2021 staat door Guurtje Kieft beschreven waarom dit de laatste agenda is. Achterin de agenda staat vermeld welke bronnen wij o.a. raadpleegden, zodat u deze eventueel daarna zelf gegevens kunt opzoeken. Tevens beëindigd Stichting de Zonnetuin al haar activiteiten en is opgeheven per 1 oktober 2020.

De boeken van Guurtje zijn verkrijgbaar bij ABC antroposofie in Assen en de lessen en workshops worden voortgezet in Haarlem door Carmencita de Ruiter.

Het werk zit erop voor Guurtje. Alles is op een door haar gewenste manier afgerond.

Kijk voor meer informatie of bestellen op de website van De Zonnetuin