De BD-vereniging is eind januari verhuisd naar Landgoed Kraaybeekerhof in Driebergen en is lid geworden van Coöperatie Kraaybeekerhof. Deze nieuwe coöperatie is november 2020 opgericht om het landgoed te beheren. De oprichters en eerste leden zijn: De Academie (Stichting Kraaybeekerhof), de Tuinen van Kraaybeekerhof VOF, Stichting Demeter, Dipam CV, Stichting Sleipnir en Sleipnir Support CV. Stichting de Bijentuin levert ook een belangrijke bijdrage aan de start van deze bijzondere samenwerking. Eenieder die het Landgoed Kraaybeekerhof mee wil dragen zal binnenkort de mogelijkheid krijgen om ook lid te worden van deze coöperatie en daarmee de plannen te ondersteunen.

Stichting BD Grondbeheer heeft een dragende rol in het proces. De beweging richting een vitale toekomst van Landgoed Kraaybeekerhof heeft zij in 2011 al in gang gezet met de aankoop van de gronden. Om het landgoed als geheel beschikbaar te kunnen stellen aan de gemeenschap, heeft zij in 2019 ook de gebouwen in eigendom genomen.

De BD-Vereniging heeft een kantoor op de eerste verdieping van het Koetshuis (hoofdgebouw), dus naast Stichting Demeter. De organisaties willen meer gaan samenwerken en willen de ondersteunende functies (ledenadministratie en administratie) combineren. In het Koetshuis komt ook een kantine en er zijn meerdere mogelijkheden voor bijeenkomsten.

In 1977 is het ‘studiecentrum Kraaybeekerhof’ opgericht als onderdeel van de BD-Vereniging. Later is Kraaybeekerhof als studiecentrum zelfstandig verder gegaan. Nu heeft de BD-Vereniging zich weer met deze plek verbonden.

Het nieuwe adres is: Diederichslaan 25c, 3971 PA Driebergen