De BD-Vereniging is op zoek naar een nieuwe coördinator. De coördinator is het eerste aanspreekpunt voor vragen en organiseert ledenactiviteiten ism vrijwilligers, zoals de Jaardag met ALV en de Winterconferentie. Hij/zij heeft overzicht over wat er allemaal gebeurt binnen de BD-beweging en brengt mensen met elkaar in contact. De coördinator werkt nauw samen met bestuur, medewerkers en vrijwilligers.

Taken zijn:
-het beantwoorden van de algemene telefoontjes en mails
-organiseren van (leden)activiteiten ism vrijwilligers
-‘spin-in-het-web’ functie

Wij zoeken iemand die:
-bekend is met de biodynamische landbouw en met de organisaties die actief zijn in de BD-beweging
-goede communicatieve en organisatorische vaardigheden heeft
-zelfstandig kan werken en goed prioriteiten kan stellen
-zich dienstbaar opstelt naar de wensen die leven in de BD-Vereniging

De coördinator werkt ca 8-10 uur per week op freelancebasis. Vergoeding in overleg. Stuur je sollicitatiebrief voor 7 februari 2022 aan het bestuur via bureau@bdvereniging.nl. Voor informatie: Marteniek Bierman, 06 513 93 149