Deze werk-agenda “Het juiste moement” is gebaseerd op nieuwe inzichten die Guurtje Kieft heeft verkregen door een leven lang werken op het land en samenwerking met de engelen uit de planetensferen en de natuurwezens van de Christus-orde.

Tweeënvijftig weekoverzichten met de gunstige tijden in groen en de ongunstige in rood gedrukt. Met elke week zo veel mogelijk adviezen voor zaaien, planten, grondbewerkingen, snoeien, hooien en nog veel meer. Alle gewassen zijn met bijbehorende constellaties (in de inleiding van de agenda) in alfabetische volgorde vermeld.

Deze werk-agenda bespreekt Carmencita de Ruiter in haar artikel “Wie heb ik aan de lijn” in Dynamisch Perspectief “Landbouw en Kosmos“.

De prijs is € 17,50 incl. verzendkosten (binnen Nederland). Geef je bestelling op of schrijf je in voor een abonnement.

Bestelwijze

Je kunt een bestelling opgeven via stichting@dezonnetuin.org, via 072 – 5159456, een brief schrijven of de agenda bij een verkooppunt in Nederland of België aanschaffen. Zie voor verkoopadressen bij je in de buurt onderaan deze pagina bij ‘Verkooppunten’.

Per e-mail: vermeld je naam en adres, postcode en woonplaats en stuur deze naar stichting@dezonnetuin.org

Schriftelijk: Stichting de Zonnetuin, Wagenmakersstraat 8, 1821 BC Alkmaar.

Telefonisch: Bel naar Guurtje Kieft 072 – 5159456.

Je ontvangt de agenda zo spoedig mogelijk thuis. De factuur wordt meegezonden. Wil je deze agenda cadeau geven, stuur ons dan naast je eigen gegevens voor de betaling ook de adresgegevens van degene die je wilt verrassen.

Verkooppunten

Een lijst met verkooppunten vind je op de website van de Zonnetuin: www.dezonnetuin.org.

In België:

In de winkel van De Kollebloem C.V.B.A., Doornstraat 30, 9550 Sint-Lievens-Esse. 054-343682,  is de Werkagenda verkrijgbaar voor € 17,50 of per post met verzendkosten. Zie kollebloem.be/hoevewinkel/zaaikalender